• Търси в новини

    Търси в галерии

  • Чети Actualno.com през
  • |
  • Вход
  • |
  • Регистрация
София  -8°

 

    1/66 страници архив по дати


Другата сол – 5 храни, богати на калий

Другата сол – 5 храни, богати на калий Ново проучване показва, че консумацията само на 4,7 грама калий („добрата сол")се равнява на намаляване на 4 грама от „лошата сол" (натрий) по отношение на ... прочети

30.11.2010 |  | Добави в списък за четене | 

Учени: Сок гори мазнините по талията

Учени: Сок гори мазнините по талията Експеримент показа, че определени сокове подпомагат изгарянето на мазнините в областта на корема и талията. Освен това редовната консумация на този сок предотвратява различни ... прочети

05.10.2010 |  | Добави в списък за четене | 

За отлична форма и след 40-те

За отлична форма и след 40-те Когато човешкият организъм премине 40-те години, той има нужда от някои промени в режима, за да продължи да се чувства в кондиция. Над всичко обаче излиза чувството за мярка ... прочети

27.09.2010 |  | Добави в списък за четене | 

За "добрата" и "лошата" храна

За "добрата" и "лошата" храна Специалистите от цял свят са сериозно разтревожени от проблемите, свързани с “добрата” и “лошата” храна. Диетолозите все пак смятат т.нар. бърза храна ... прочети

23.09.2010 |  | Добави в списък за четене | 

Дали и какво да ядем след 18 часа

Дали и какво да ядем след 18 часа Да не се приема храна след 18 часа е измежду първите правила на доста диети. Но в действителност към него не трябва да се придържат всички, а само тези, които се опитват да ... прочети

21.09.2010 |  | Добави в списък за четене | 

Броколито гони остеоартрита

Броколито гони остеоартрита Броколито предпазва не само от рак, но и от остеоартрит, съобщи ЮПИ, позовавайки се на британски учени. Екип от университета на Източна Англия откри, че биоактивният ... прочети

20.09.2010 |  | Добави в списък за четене | 

Млякото топи килограми неусетно

Млякото топи килограми неусетно Редовното пиене на мляко помага за отслабване, съобщи Сайънс дейли, позовавайки се на израелско изследване. Учени от университета Бен Гурион установиха, че хората, които пият ... прочети

17.09.2010 |  | Добави в списък за четене | 

Пъпешът успокоява, а динята вталява

Пъпешът успокоява, а динята вталява Динята и пъпешът скоро ще изчезнат от сергиите, затова не бива да ги подминаваме. Сладките плодове са не само вкусни и освежаващи през лятото, но и очистващи и разкрасяващи ... прочети

17.09.2010 |  | Добави в списък за четене | 

Една ягода на ден = здраво сърце

Една ягода на ден = здраво сърце Консумацията на ягоди всеки ден може да намали риска от сърдечни заболявания и инсулт.Ново изследване показва, че участниците, които яли ягоди два месеца, имали по-ниски ... прочети

14.09.2010 |  | Добави в списък за четене | 




         

интернет реклама
2003-2012 Actualno.com Всички права запазени.
Интернет изданието е част от медийна група WebGround.
Actualno.com е колокиран в
telepoint