На Марс откриха… полиетилен

На Марс откриха… полиетилен

Специалистите от НАСА продължават с любопитство и недоумение да разглеждат поредната серия от снимки, които изпрати на Земята марсоходът Curiosity, съобщава "Россия 24", предаде КРОСС.

Този път апаратът разгледа почвата под краката си. Първоначално пясъкът изглеждал като нормален пясък, но с увеличаването на снимката специалистите започнали да си задават поредния въпрос - как така в пясъка има нещо, което прилича на парче полиетилен. Също като на някой земен плаж.

Намериха марсиански въздух в метеорит, паднал на Земята

Интересно откритие направиха учените за метеорита Тисинт (Tissint), паднал миналото лято в Мароко, съобщава РИА Новости. Те установиха,...

Учените са озадачени, а любителите на сензации отново заговориха за посещение на извънземни цивилизации.

Според НАСА има и по-приемливо обяснение - според специалистите при кацането на Червената планета част от прозрачната пластмаса от марсохода се е отчупила. Но това, все пак, засега е само предположение.

Редактор: Десислава Ушатова