Младата звезда на испанския тенис Карлос Алкарас за пореден път демонстрира, че е изключителен спортсмен на корта. Испанецът собственоръчно присъди точка в полза на Яник Синер на финала на Откритото първенство на Франция, и то в ключов момент от мача. Това се случи, след като сервис на Синер бе отсъден в аут, но Алкарас провери отпечатъка на корта и призна топката за добра. А проявеният феърплей от испанеца веднага провокира аплодисментите на публиката.
Алкарас поправи съдийска грешка и присъди точка в полза на Синер
Ситуацията се разигра в първия гейм на втория сет, след като Алкарас бе загубил първата част. Синер сервираше при 40:40 в напрегнат момент, за да тръгне уверено във втория сет. Той сервира мощно по правата, а съдиите отсъдиха, че топката е аут. И за Синер, и за Алкарас останаха съмнения дали топката не е закачила линията. Испанският тенисист провери следата и я изтри с крак, с което на практика даде знак към съдиите, че топката е добра и точката трябва да се присъди на опонента му.
След това Синер успя да спечели подаването си, а в ответния гейм - и да пробие Алкарас. Италианецът спечели втората част в тайбрек. Иначе спортсменството между Алкарас и Синер винаги е било на високо ниво, като наскоро Яник направи голямо признание за Карлос, което дойде след финала между двамата на Мастърса в Рим, спечелен от испанеца.
*Обновена: Малко по-късно в мача и Яник Синер показа подобно спортсменство, като показа на съдията на стола, че няма нужда да проверява дали удар на Алкарас е влязъл, потвърждавайки, че топката е добра.
Nice sportsmanship from Carlos Alcaraz in his match against Jannik Sinner at Roland Garros.
— The Tennis Letter (@TheTennisLetter) June 8, 2025
Jannik hit a huge serve on the line that was called out.
Carlos walks up to examine the mark and says it was in and concedes the point. ❤️
pic.twitter.com/M08vRLfwsY
Jannik Sinner showing great sportsmanship in his match against Carlos Alcaraz at Roland Garros.
— The Tennis Letter (@TheTennisLetter) June 8, 2025
Carlos’ shot is called out.
The chair umpire comes down to check the mark but Jannik tells her not to bother and says the ball was in.
These two. ❤️
pic.twitter.com/6KxO3LAijO