Да покоряваш върховете, изпълнен с енергия, е възможно чрез кислородонасищане с течен органичен германий от гъба Рейши

2795
Снимка: AboPharma

За Алексндър Милев и българската група, състояща се от общо 59 човека покоряването  на връх Ухуро, Килиманджаро се превръща в сбъдната мечта благодарение на силната им воля, импулса към приключения и помощта на HAYDE – продукт съдържащ течен органичен германий и екстракт от спороносната част на гъба Рейши, който е техен ежедневен съюзник в преодоляването на надморската височина, липсата на кислород и изтощението. Приключението им остава записано в историята като световен рекорд за масово изкачване на най-високия връх в Килиманджаро от българи.

Как и защо течният органичен германий и екстрактът от гъба Рейши в HAYDE зареждат тялото с енергия и спомагат за преодоляването на тежките физически изпитания?

Гъба рейши (Ganoderma lucidum) е един от естествените продукти, които съдържат най-висока концентрация на органичен германий. Тя се използва в традиционната китайска медицина от над 2000 години и е сред най-старите символи на благосъстоянието в азиатските общества.  Според различни проучвания, гъбата съдържа около 400 различни компонента, които повлияват на различни органи и системи, без да притежават странични ефекти. Сред тях са полизахариди, тритерпени, гликани, ергостероли, ензими, витамини, минерали, микроелементи и аминокиселини. В следствие на това, употребата на гъба Рейши спомага за укрепване на организма и увеличаване на мускулната сила.

HAYDE е хранителна добавка на ABOPharma, създадена на основата на течен органичен германий - Ge-132 /Германиум сесквиоксид/ под формата на удобни и практични стикове за директна консумация. Всеки стик съдържа 100 mg органичен германий извлечен от Ganoderma lucidum  /Рейши/, като е добавен и 50 mg сух екстракт от спороносната част на гъбата.

Течният органичен германий в HAYDE помага при състояния, свързани с недостиг на енергия, кислород и хипоксия при голяма надморска височина. Той има способността да пренася три кислородни атома до клетките и тъканите на организма, като действа по независим от хемоглобина механизъм. HAYDE подпомага снабдяването им с кислород, а колкото повече кислород има в клетките, толкова по-бързо става преработването на енергията от храната, в жизнена енергия. Продуктът действа тонизиращо, поддържа жизнеността и издържливостта на тялото чрез кислородонасищане.

Продуктът е изключително подходящ за бързо възстановяване при спорт и тежка физическа  дейност.

---

КУПИ ОНЛАЙН на ТРАЙНО НИСКА ЦЕНА – ТУК!

Науката За гъба Рейши (Ganoderma lucidum).

Проведено е изследване за действието на гъбата Рейши при спортисти, трениращи при висока надморска височина, чиято цел е да се помогне за увеличаването на количеството червени кръвни клетки, които тялото произвежда, за да се повишат нивата на кислород и съответно да се подобри издръжливостта им. Проучването, публикувано в British Journal of Sports Medicine  изследва потенциалните ефекти на G.Lucidum – гъба Рейши върху намаляването на стреса и модулирането на имунните функции при футболисти, подложени на този начин на трениране. Резултатите сочат намаляване на дисбаланса в имунните клетки, причинен от тежки физически упражнения при спортистите,  консумирали 5g екстракт от G. lucidum на ден в продължение на 6 седмици.

Резултатите от друго проучване, цитирано от Хенис Тунг, клиничен диотолог от Ню Йорк, съобщават за благоприятни резултати от добавки с G. lucidum (6 g/ден за 6 седмици) за подобряване на физическата годност при жени, страдащи от фибромиалгия, състояние, характеризиращо се с широко разпространена мускулно-скелетна болка и придружено от умора и проблеми със съня¹.

В книгата „Управление на патофизиологията на голяма надморска височина”, публикувана в „ScienceDirect“ през 2018г. се описва как гъба Рейши допринася за облекчаване на няколко патофизиологични състояния, включително остра планинска болест (AMS). AMS е синдром, характеризиращ се със симптоми като главоболие, гадене, диспнея, умора, замаяност и безсъние, който често се среща при хора на голяма надморска височина. Биоактивните съединения на  кралската медицинска гъба подкрепят нейната потенциална способност за облекчаване на хипобарна хипоксия , AMS и свързаните с нея патофизиологични състояния. ²

Препоръчителният прием на HAYDE е 1 стик дневно преди хранене, а при екстремални и спортни натоварвания - 2 стика дневно.

За пътя до върха, страстта към планинарството, преживяванията и емоциите, съпроводени от ежедневният прием на HAYDE от 12 от участниците в групата, разказва от първо лице - Александър Милев.

Килиманджаро трип - 14.01.2023 – Александър Милев

„Всичко започна още преди една година, когато реших да предизвикам себе си и да пробвам нещо, което нашите географски ширини не могат да ми го предложат. През годините в България съм изкачил почти всички върхове.

За страстта си към планинарството мога да направя паралел със заглавието на филма „Войната е опиат“. Така и аз - винаги съм твърдял, че планината е опиат. Всеки път, когато се кача там, на високото, със спиращите дъха гледки, опиянен от величието и панорамите, които се откриват пред мен, втренчен в далечината, изпитвам несравнимо с нищо друго душевно удовлетворение от постигнатото.

И така, година по-рано, се записах за предизвикателството да изкача Килиманджаро и връх Ухуро, висок 5895 метра надморска  височина. Знаех, че ще ми трябва добра физическа подготовка, затова удвоих изкачването на върхове.

През месец ноември 2022 г. се запознах с хора, които вече са били там и успях да ги разпитам как точно са се чувствали, как са успели, какво са правили, за да успеят. След срещата и получената информация, установих, че малко съм подценявал изкачването, тъй като реално никога досега не съм се сблъсквал с нещо подобно. Хората, изкачвали Килиманджаро, ми разказаха как са получили височинна болест, как кислородът не им стига, как ходиш бавно и не трябва да се забързваш, защото забързаш ли се - сърцето ще ти изскочи, а мозъкът се замайва от това, че няма кислород.

Направих проучване по въпроса с недостига на кислород и така попаднах на продукта HAYDE от ABOPharma, който съдържа течен органичен германий и екстракт от гъбa Рейши. Веднага си го закупих и месец декември започнах да приемам по 1 стик преди всяко изкачване, като подготовка за достигането до най-високия връх на Африка - връх Ухуро. Докато изкачвах върховете в България, не усетих някаква разлика, особено през първите ми приеми. Но при следващите изкачвания ми направи впечатление, че много по-бързо се възстановявах след сериозните натоварвания, на които се подлагах. Всеки уикенд правехме по 20 км. преходи с поне 1000 м. денивелация.

14.01.2023 беше датата на заминаване. Използвах възможността до тази дата да изкача 4 сериозни върха.

02.01.2023 Боровец – връх Мусала - Боровец. Взех два стика HAYDE. Беше като на шега - изкачих го без никакъв проблем.

07.01.2023 – връх Мальовица. Мальовица зимно време е едно от най-хубавите изживявания. Просто магия! - отново изпих 2 стика HAYDE на гладно.

08.01.2023 – Връх Орловец - много техничен и опасен зимно време връх. Минахме близо до връх Злия зъб, разположен в Мальовишкия дял на Северозападна Рила, който през зимата наистина е зъл.

12.01.2023 – Черни връх – Вечерното му изкачване е много интересно и винаги има доста хора по пътя. Започнах всеки ден да приемам по 2 стика HAYDE и продължих да го приемам, защото отпътуването беше близо, а исках да наситя клетките с кислород. Германият подпомага преноса на кислород по независим от хемоглобина начин и увеличава тъканната концентрация на така нужния ни кислород. Подобрява възстановяването и укрепва имунната система -  все важни и нужни за мен неща.

HAYDE помага за укрепване на имунната система, а всеизвестен факт е, че изтощението често води до отслабване на имунитета.

И така неусетно настъпи датата на потеглянето ни към предизвикателството Килиманджаро на 14-ти януари 2023 г.

Ден 1

Заминаването ни беше съпроводено от дълъг полет: София – Доха – Танзания –  летище Килиманджаро.

Пристигнахме цялата група, която се състоеше от 59 души, с което поставихме световен рекорд за най много хора от една нация,  изкачили Ухуро връх.

След дългия полет всички почиваха, защото на следващия ден ни очакваше потегляне, но и приготвяне на багажа. Трябваше да се прецени какво да се вземе и да се измерят килограмите.

През този ден изпих 2 стика HAYDE и разгледахме град Моши, разположен в подножието на планината Килиманджаро, който се оказа с население по-голямо от София.

Ден 2

Отпътувахме към началната точка на нашето изкачване - Мачаме гейт. На входа ни регистрираха и записаха по данни от паспорт. Паркът се охраняваше от рейнджъри с автомати. На входа ни пребъркаха багажа, забранени са: пластмаса, алкохол, дронове опаковки и всякакви пластмасови неща. Бях доста очарован, тъй като според мен, точно това е начина да опазиш природата си. Взех си един стих HAYDE и потеглихме.

Преминахме през истинска тропическа гора с влажен и топъл климат, като междувременно се замислих, че в България в този момент е зима. Разгледахме растителната флора. Изключителни високи вековни дървета, които са много характерни за тропическия климат. Растенията, които в България си отглеждам в саксии, като Трилистник и Стративария, там си бяха част от местната фауна. Просто уникално! А местните обитатели - маймунки, се  гонеха по короните на дърветата. По средата на прехода, през почивките, си взех и втория стик  HAYDE.

След 10 км и 1000 м денивелация пристигнахме в лагер 1 – Мачаме камп – висок 2835 м.н.в.

Вечерта беше вълнуваща, времето ясно. Снимки, вечеря и се настанихме в палатките за първа нощ.

Ден 3

Закуска в 08:00 и потеглихме към камп номер 2 – Шира с височина 3750 м.н.в. Преди закуската си взех стика HAYDE, хапнахме и тръгнахме. На този ден за първи път щяхме да преминем бариерата от 3000 метра - нещо, което не ми се беше случвало досега. На 3500 м.н.в си взех втория стик HAYDE.

За първи път получихме панорамна гледка над цялата тропическа гора. Не съм имал проблем с височината и стигнахме до камп 2 Шира привечер. Имахме достатъчно енергия и тонус. Но внезапно времето се развали и заваля дъжд. На този камп вече планината си казваше своето - стана студено, влажно, дърветата отстъпиха място на скалите, а ние тепърва трябваше да се насочваме нависоко.

Ден 4

Станахме рано беше студено и земята замръзнала. Чакаше ни топъл чай и закуска. Преди закуска си взех 1 стик HAYDE и тръгнахме към следващия камп, а освен това ни очакваше и частична климатизация на 4600 метра надморска височина, където щяхме да обядваме. HAYDE се оказа незаменим помощник, тъй като подпомага преодоляването на климатичните промени.

Стигнахме Лагер Лава тауър. Времето там ни посрещна със сняг и силен вятър. Преходът до там беше три часа и половина. Взех си втория стик HAYDE. Изкарахме 4 часа на височина 4600 м и се насочихме към лагер 3 - Баранко 3900 м.н.в. В Баранко времето беше хубаво и успяхме да си починем.

Ден 5

Потеглихме от Баранко. Очакваше ни стръмно изкачване през скали до следващия камп. Целта ни беше лагер Каранга 3995 м.н.в. Цял ден преход с изкачване и слизане. Идеята на този преход е да се озовем  на атакуваща позиция към върха. Взех си стика HAYDE и тръгнахме. Този ден не се чувствах добре, беше ме атакувал чревен вирус. Наложи се да взимам и други лекарства, но успях да закрепя положението. Но искам да отбележа, че досега не съм имал затруднения с дишането или височинна болест.

След като се изкачихме на височина над 3500 м. започнахме ежедневно да следим сатурацията си, която се движеше  като цяло добре, без опасения. Но следобеда на този ден, видях, че пада, затова реших да си взема и втория стик HAYDE. Преходът към Каранга, където беше последният ни лагер се оказа труден, но следобеда все пак стигнахме до него. Всичко беше повече от добре.

Ден 6 си беше решаващ. Предстоeше ни изкачване до 5000 м. Тръгнахме рано и целта ни беше до 16:00 часа да минем през Барафу 4673 м. и да лагеруваме на Косово с височина 5000 м. Изкачването беше много трудно и сутринта взех 2 стика HAYDE наведнъж. Закусихме и потеглихме. По пътя получих леко замайване, но след 30 минутна почивка, всичко беше наред. Стигнахме в 15:30 ч, но тъй като всички бяха много уморени, направо легнахме в палатките.

От Косово в полунощ щяхме да атакуваме върха. Имахме време да си починем и да поспим 8 часа. В полунощ ни събудиха, оправихме багажа и потеглихме. Ходеше се бавно, с челник, беше студено - през деня температурата беше -7 градуса, а вечерта -17 градуса. С бавно темпо групата потегли. Гледах челниците как светят в далечината, а стената, която изкачвахме сякаш нямаше край. Във вътрешния джоб на якето си носих барчета и 3 стика HAYDE. Първият, заедно с едното барче, го взех в полунощ. Останалите ги пазех за сутринта.

След 6 часа преход при –17 градуса, стигнахме първата точка. Стела поинт  на височина 5765 м. Там хванахме и изгрева, който беше спиращ дъха. През цялото изкачване до връх Стела поинт не съм имал проблем със задух и липса на въздух. Бавното темпо и HAYDE си казаха думата.

На Стела поинт си починахме, любувахме се на изгрева  и потеглихме към върха. Имаше още 1 час и само 100 метра денивелация. По пътя, с първите слънчеви лъчи се откриха гледки към стари ледници, съхранили се от някогашният ледников период. Невероятно красиво и величествено!

В около 7 часа бяхме на върха, слънцето настъпваше и се стоплихме. Снимки, панорами, беше невероятно. Хапнахме, стик HAYDE и обратно.

Ден 7

Същият ден слязохме на 3900 м.н.в. до Милениум или Хай камп. Там нощувахме. Легнахме си рано след безсънната нощ.

Ден 8

Започна с приема на стик HAYDE и закуска. Очакваше ни 20 км слизане до Мвека гейт на 1640 м.н.в. Там щяха да ни извозят с автобус отново до хотела. Слизахме цял ден и отново се озовахме във величествената гора.

При моето първо изкачване на почти 6 хилядник, мога да твърдя, че определено HAYDE ми помогна, проследявайки състоянието си непрекъснато. HAYDE ме зареждаше с енергия и тонус ежедневно, набавянето на кислород, особено на височина над 3500 метра, беше без проблем, нямаше замайване или критични затруднения с дишането, а сатурацията ми се движеше в норма през целият преход.

Така завърши нашето приключение до Килиманджаро, с поставеният световен рекорд за масово изкачване от българи. Да ни е честит!

Всички от контролната група от 12 човека покориха успешно връх Ухуро, Килиманджаро. Дневния прием на HAYDE беше 2 стика, един сутрин и един стик след края на дневния преход.

Като заключение мога да кажа, че нито един от участниците нямаше проблеми с продължителността на прехода, височината и сатурацията. След края на нашето приключение всеки един от участниците сподели, че се чувства добре и не чувства отпадналост и неразположение. От тук мога да заключа, че приемът на HAYDE е спомогнал за по-бързата аклиматизация, подобрил е сатурацията и е ускорил възстановяването след тежкото мускулно физическо натоварване.

КУПИ ОНЛАЙН 2 броя HAYDE и вземи ПОДАРЪК Магнезий 1000 - ТУК!

Вижте всички последни новини от Actualno.com

Етикети:

Помогнете на новините да достигнат до вас!

Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Actualno.com, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение помага за нашата кауза - обективни новини и анализи. Бъди активен участник в промяната!

И приеми нашата лична благодарност за дарителство.