X

Учените: Вселената не би трябвало да съществува

15039 6
Учените: Вселената не би трябвало да съществува
Снимка: Pixabay
Според учените нашата вселена не би трябвало да съществува.

Най-добрите учени в света все още се опитват да разберат защо вселената ни не се е самоунищожила веднага, след като е била създадена. Експертите са единодушни, че съществуването на вселената е невъзможен парадокс, който не могат да разрешат.

Според стандартния модел в началото на вселената е имало равни части материя и антиматерия. Проблемът с това е, че по принцип те биха се унищожили, без да оставят никаква материя от тази, която ни заобикаля днес.

Учените отдавна търсят трескаво каквато и да е разлика между материята и антиматерията, която би могла да обясни защо все още вселената съществува. Опитани са различни възможности - различна маса, електрически заряд, магнетизъм и всичко останало, но без резултат.

"Всичките ни наблюдения откриват напълна симетрия между материята и антиматерията, а според това вселената не трябва да съществува. Трябва да има някаква асиметрия някъде, но ние просто не можем да разберем къде е разликата и какъв е източникът на нарушаването на симетрията", заявява Кристина Смора от ЦЕРН.

Учените обаче не се отчайват и продължават с изследванията, за да открият отговора на трудния въпрос за съществуването на вселената ни.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Actualno.com.