X

Учени предполагат, че има живот на Венера

Руски учени изложиха хипотеза за съществуването на живот на Венера след изучаване на панорамни изображения на повърхността на планетата, съобщава 24СМИ.

За впечатляващото разкритие съобщи Новосибирският държавен университет на своя уебсайт. Екип от учени от Института за космически изследвания към Руската академия на науките и други учреждения повторно са обработили изображения, получени още през 1975-1982 г. от съветски апарати. На изображенията са забелязани "бавно движещи се обекти със стабилна структура". Авторите на изследването заявяват, че са открили обекти, подобни на гъби, скорпион и гущер, като „животните“ върху изображенията са се движели, предаде БГНЕС.

Има данни за живот в атмосферата на Венера

Сондата „Акацуки“ откри възможни следи от съществуването на микроби в гъстите сярно киселинни облаци в горните атмосферни с...

"Откриването на извънземен живот ще бъде шок за цялото човешко масово съзнание", казва един от авторите на изследването, Валери Снитников.

Руските учени са решили да обединят усилията си с американските си колеги, за да създадат мисията "Венера-Д". Те възнамеряват да проучат подробно атмосферата на Венера и възможността за съществуването на бактериален живот на планетата.

Рейтинг: 5 от 5. Гласували общо: 1 потребители
  • Анонимен 1 Анонимен преди 3 месеца Профил на трол?
    Това е актуално от преди 40 години и повече даже. Да това е така. Не се връзва с нашите представи , но нашите представи са крайно ограничени и натоварени с някакви /македонизми/ и официалната парадигма става още по ограничена.