Откриха милиарди планети, подобни на Земята

Откриха милиарди планети, подобни на Земята

Астрономи са открили свидетелства за това, че в нашата Галактика има около 17 милиарда планети, подобни на Земята. На повечето от тях заради високите температури и липсата на вода не може да съществува живот, казват учените.

На заседание на Американското космическо общество авторите на изследването разказаха, че космическият телескоп на НАСА „Кеплър” е изследвал част от звездите от Млечния път, които са приблизително равни по размер на Слънцето.

Марс – костеливият орех

Човекът не е ходил по-далече от Луната. Но мнозина космонавти (а защо не всички) мечтаят за червено-ръждивите пустини на Марс. Проблеми...

Оказало се, че на орбитата на всяко от шестте изучени небесни тела е имало планети, съответстващи по размер на Земята.

Учените са използвали тези изводи, за да изчислят броя на планетите, които приличат на нашата, в цялата Галактика. По този начин се е появило предположението за 17 милиарда планети, подобни на Земята, предаде Би Би Си.

Редактор: Десислава Ушатова