X

НАСА праща нов апарат към Слънцето

2305 4
photo of НАСА праща нов апарат към Слънцето
Снимка: Pixabay
Специалисти от Националното управление по въздухоплаване и изследване на космическото пространство (НАСА) започнаха ключови тестове на автоматична междупланетна станция, която тази година трябва да се отправи към Слънцето, предаде БГНЕС.

Както се съобщава от пресслужбата на НАСА, миналата седмица са започнали топлинните изпитания на сондата с размери на малък автомобил. Предвижда се през ноември сондата да се приближи до Слънцето на разстояние от 6,4 милиона километра.

Невероятно откритие на НАСА - има още една система с осем планети (Видео)

НАСА откри осма планета в системата на далечната звезда Кеплер 90. За първи път учените установяват, че има система с толкова планети, ...

Ако апаратът успее да изпълни целта си, това ще значи, че ще бъде разположен в короната на Слънцето, т.е. външните слоеве на атмосферата му, където температурата може да достигне около 500 000 градуса по Целзий, а дори по-високо.

4 Коментара

Кафене
Съгласявам се с общите условия за ползване на сайта

• Анонимен 1 Анонимен преди 10 месеца Профил на трол?
    където температурата може да достигне 500 000 келвина (около 500 000 градуса по Целзий), а дори по-високо xa-xa-xa-xa-xa-xa-xa-xa-xa-xa-xa-xa-xa-xa-xa-xa-xa-xa-xa-xa-xa-xa-xa-xa-xa-xa-xa-xa
  • ss 1.1 ss преди 10 месеца Профил на трол?
    По скоро 500 градуса.
    : 0 !
  • Анонимен 1.2 Анонимен преди 10 месеца Профил на трол?
    Информацията е вярна - в слънчевата корона температурата е по-висока от самата повърхност - между 500000 и 2 милиона градуса, обаче няма как да разположат сандата в короната преди да се изпари. Аз прочетох статията на английски и там пише че сондата ще се приближи на 6.4 милиона мили (в километри е по 1.56) където температурата е значително по - ниска. Ачев пак си е играл на фалшиви новини.
    : 0 !
  • Анонимен 1.3 Анонимен преди 10 месеца Профил на трол?
    според сайта на НАСА термалния щит на апарата ще трябва да се справя с температури от порядъка на 2000-2500 градуса по целзии, което не е голямо предизвикателство - при навлизане обратно в атмосферата щита на Союз се загрява до 1800 градуса по целзии.
    : 0 !
  • Екипът на actualno.com ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

missing image