X

Откриха ръкопис на Уинстън Чърчил на тема има ли извънземен живот

4528 0
photo of Откриха ръкопис на Уинстън  Чърчил на тема има ли извънземен живот
Американски учени откриха неизвестен и непубликуван досега ръкопис на Уинстън Чърчил, в който британският премиер от времето на Втората световна война, разсъждава за възможността да има извънземен живот, съобщи БГНЕС.

Ръкописът от 11 страници е публикуван в списание „Nature“. Той дълго време е бил съхраняван в музей на Чърчил в америксанския град Фултън, Мисури. Предаден е на архива на музея през 80-те години от частна колекция. Едва сега обаче, благодарение на усилията на директора на музея, той успява да види бял свят.

План на действие при откриване на извънземен живот

Шотландският астроном Дънкан Форган е подготвил нов протокол за действия в случай на откриване на разумен живот на други планети, пише ...

В своето есе Чърчир се позовава на няколко основни положения – необятността на вселената, необходимостта от вода за зараждането на живот, и понятието обитаем район.

Това понятие предполага температурен фактор и наличие на гравитация за сформирането на атмосфера. Развивайки идеята си, Чърчил стига до извода, че в Слънчевата система зараждане на живот би могло да има само на Марс и Венера. Неговият извод е, че е възможно да има планети на които да има условия за живот.

0 Коментара

Кафене

Екипът на actualno.com ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Мая, пробягала 141 км в планината: Отдалече чух рев на животно, изпитах страх и респект