X

Откриха ръкопис на Уинстън Чърчил на тема има ли извънземен живот

3908 0
photo of Откриха ръкопис на Уинстън  Чърчил на тема има ли извънземен живот

Още по темата

Американски учени откриха неизвестен и непубликуван досега ръкопис на Уинстън Чърчил, в който британският премиер от времето на Втората световна война, разсъждава за възможността да има извънземен живот, съобщи БГНЕС.

Ръкописът от 11 страници е публикуван в списание „Nature“. Той дълго време е бил съхраняван в музей на Чърчил в америксанския град Фултън, Мисури. Предаден е на архива на музея през 80-те години от частна колекция. Едва сега обаче, благодарение на усилията на директора на музея, той успява да види бял свят.

Борис Джонсън: Светът нямаше да е същият без Чърчил

В своето есе Чърчир се позовава на няколко основни положения – необятността на вселената, необходимостта от вода за зараждането на живот, и понятието обитаем район.

Половин век от смъртта на Уинстън Чърчил

Това понятие предполага температурен фактор и наличие на гравитация за сформирането на атмосфера. Развивайки идеята си, Чърчил стига до извода, че в Слънчевата система зараждане на живот би могло да има само на Марс и Венера. Неговият извод е, че е възможно да има планети на които да има условия за живот.

Редактор:

0 Коментара

Кафене

Екипът на actualno.com ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.